Umožněte pacientům online registraci do své ordinace

Ve spolupráci s Bank iD usnadňujeme proces registrace pacientům i lékařům.

NovýLékař.cz přináší registrujícím lékařům první systém online registrace pacientů bez nutnosti fyzické návštěvy ordinace. Pacient se prokáže a následně podepíše online registrační list bankovní identitou. Ordinace získává závazný a digitálně podepsaný registrační list a může pacienta přijmout do péče.

Lékař se ptá?

Jak funguje a co přináší NovýLékař.cz

Lékař s počítačem

NovýLékař.cz přináší registrujícím lékařům první systém online registrace pacientů bez nutnosti fyzické návštěvy ordinace. Pacient se prokáže a následně podepíše online registrační list bankovní identitou. Ordinace získává závazný a digitálně podepsaný registrační list a může pacienta přijmout do péče.

NovýLékař.cz přináší registrujícím lékařům (všeobecný praktický lékař, praktický lékař pro děti a dorost, ženský lékař, zubní lékař) systém online registrace pacientů bez nutnosti fyzické návštěvy ordinace.

Pacient navštíví unikátní webovou adresu ordinace, projde jednoduchým online průvodcem a podepíše standardizovaný registrační list. Registrační list je následně doručen ordinaci.

Vyplnění údajů do registračního listu a jeho následný podpis probíhá prostřednictvím bankovní identity.

Ordinace může rozesílat individuální pozvánky pacientům formou SMS zpráv nebo může použít unikátní veřejný odkaz, který umístí např. na svůj web.

Ordinace si může vybrat, zda registraci zpřístupní každému nebo jen pozvaným pacientům.

Online registrace pacienta je forma závazné žádosti, kterou může ordinace následně odmítnout např. z kapacitních důvodů. Pacient po odeslání online registrace bude očekávat odpověď ordinace, jestli byla ordinací registrace akceptována nebo zamítnuta. Ze strany pacienta je online registrace závazná.

Proces vyplnění a podpisu online registrace je navržen tak, aby ho zvládl lajk se základní znalostí používání internetu a např. emailu. Průměrně pacientovi registrace zabere 3 až 5 minut a využije k ní přihlašovací údaje ke svému elektronickému bankovnictví. Postupuje obdobně jako při přihlašování do svého elektronického bankovnictví, tím dojde k předání údajů nutných pro registraci.

Registrace pacienta a její podpis je dostupný prostřednictvím bankovní identity pro klienty největších českých bank mezi které patří Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank nebo Raiffeisenbank.

Pacient, který online registraci nezvládne nebo nemá potřebné internetové bankovnictví se může nadále registrovat při fyzické návštěvě ordinace běžným podpisem registračního listu.

Přinášíme možnost využít jeden ze tří základních tarifů. Ordinace může využívat službu bez závazků s platbou jen za dokončenou registraci pacienta, nebo s měsíčním poplatkem. Všechny poplatky za naše služby jsou účtovány odečtem z kreditní peněženky, kterou si ordinace nejprve nabije. Díky tomu máte všechny poplatky plně pod kontrolou.

Zobrazit ceník tarifů

Stačí provést jednoduchou registraci do služby a následně provést základní nastavení vaší ordinace.

Zaregistrujte se

Pokud si nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat.

Výhody online registrace pacientů

Maximální bezpečnost

Služba je zabezpečena a splňuje mezinárodní bezpečnostní standardy ISO 27001. Vaše data jsou šifrována a v bezpečí. Dvoufaktorové ověření, kontrola IP adres, šifrování dat, logování aktivity uživatelů a další prvky jsou základem provozu naší bezpečné služby.

Šetří čas

Pacient už nemusí kvůli změně registrujícího lékaře navštívit fyzicky jeho ordinaci. Stačí podpis registrace online prostřednictvím bankovní identity. Bankovní identitu má k dispozici více než 6 milionů uživatelů a alespoň jednou ji v prostředí českého internetu využily 4 miliony uživatelů.

Největší české banky

Registrace pacienta a její podpis je dostupný prostřednictvím bankovní identity pro klienty největších českých bank mezi které patří Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank nebo Raiffeisenbank.

Rychlost

Proces přípravy a podpisu online registrace pacienta bankovní identitou trvá cca 3 až 5 minut.

Jednoduchost

Proces přípravy a podpisu online registrace pacienta bankovní identitou zvládne 90% uživatelů internetu.

Žádné zbytečné papírování

Pacient podepíše registrační list online a lékař ho obdrží zabezpečenou elektronickou cestou.

Ceník služeb

Start

Start

Platíte jen za registraci pacienta, bez měsíčních poplatků

0

,- Kč / měsíc

179

,- Kč / pacient
  • bez měsíčních poplatků
  • platba pouze za pacienta
  • přehled dokončených registrací
  • bez možnosti změny vzhledu
  • pouze výchozí emailové notifikace
Oblíbený
Pro

Pro

Výhodnější cena za registraci pacienta s měsíčním poplatkem

299

,- Kč / ordinace*

119

,- Kč / pacient
  • možnost změny vzhledu
  • přehled dokončených registrací
  • přehled nedokončených registrací
  • SMS notifikace pacientů**
  • možnost využít vlastní SMTP
Enterprise

Enterprise

Pro velké organizace s vlastní smlouvou Bank iD ***

249

,- Kč / ordinace*

29

,- Kč / pacient
  • možnost změny vzhledu
  • přehled dokončených registrací
  • přehled nedokončených registrací
  • SMS notifikace pacientů**
  • možnost využít vlastní SMTP

* Poplatek je účtován měsíčně za každou jednotlivou ordinaci ve vašem uživatelském účtu.

** SMS zprávy jsou zpoplatněny cenou 1,20,- Kč / SMS.

*** Pokud nemáte vlastní smlouvu se společností Bankovní identita a.s., můžeme vám ji zprostředkovat. Podmínkou uzavření smlouvy je schválení spolupráce ze strany Bankovní identita a.s. a uhrazení aktivačního poplatku 10.000,- Kč. Zákazník dále platí měsíčně za služby Bank iD dle reálně využitých služeb. Pro rok 2024 je cena ověření IDENTIFY 20 Kč a podpisu SIGN 5 kč.


Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a jejich účtování probíhá odečtem z vaší kreditní peněženky.